1,5 yıldır gebe kalamıyorum hiç korunmadım bunca zaman rahim filmi çekildim herşey temiz çıktı amh vs de baktırdım onlarda normal ama kalamıyorum eşim henüz sperm vermedi inşallah bu önümüzdeki hafta vericek rahim filmi sonrası çok ümitlendim ama iki ay oldu hala kalamadım üstüne birde rahim filmi sonrası adetlerim çok kötü geçmeye başladı ağrıdan duramıyorum ilaçsız dinmiyor ağrılarım mahvoldum böyle birşey yaşayan oldumu adetim bitti ama hala ağrım geçmedi ümidimi. Yitirme durumuna geldim psikolojim bozuldu artık bunları düşünmekten insan unutsa bile sürekli çekveredikiler hatırlatıyor