MerveGmss Burada zamanımı bi cok kez gecirdim hatta doğumum yaklastıkca hiç çıkmadım her yarama bi ilaç bulmaya calıstım diyelim :) Ve defalarca doğum hikayelerini okuyup yeri geldiğindede gözlerimin dolduğunu biliyorum şimdi cok şükür kendi hikayemi paylaşıyorum sizinle :) Malum önce nişanım geldi ve ben geceden görünce o akıntıyı sevincten havalara uctum cünkü suni sancı almak istemiyordum d:) nişanımdan sonra sabah da devam etti ve ben hemen dış cekime gittim apar topar :)) eksik kalmamamlıydım 😂 hahah cesarete bak daha sonra eve geldim sancılarım yvastan gelmeye başlıyordu saat 6 da sancılarım 10 dk bire düsmüstü ben sancımı evde cekenlerdenim arkadaslar saat 10 a kadar evde cektim sancımı ve artık sık sık girmeye başladı ve hastane geldikki sandım 5 cm birazda Hastanede sancımı cekmeye devam ettğm sancım geldikce ıkındım ve acılmamın hızlanmasını sağladım ebeler ne dedi ise birerbir yaptım ve rabbime sükür ki kolay gecti tabiki her güzelliğin zorlugu var saat 11 20 de doğuma alındım ve tüm gücümle ıkındım üç ıkınmamda bebeğim yavrum kucağımdaydı 🤗🤗ve. Eşimde benimle doğuma girdi bana en büyük destekcim oldu elimi hic meleğim agladı ben agladım eşim agladı 3 kilo600 grm benim paşam 52 cm boyu simdi hastaneden cıkıp evimize gidiyoruz allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Amin
tazecikanneee MerveGmss rabbim sağlıkla eşinle birlikte büyütmeyi nasip etsin insallah dikişin var mıyfı kuzum atılırken hissettin mi
YagmurDaskn MerveGmss Bebeğin ters olup olmadığını biliyordun ona göre evde çektin sancını değil mi ?
MerveGmss tazecikanneee evet dikişim var canım atılırken hissediyosub ama doğumunu yaptıktan sonra onlar yanında hiç birsey merak etme ☺️
MerveGmss YagmurDaskn tabiki bebeğim kanaldaydı zaten nisanım da gelince geldim hastaneye doktorum muayene etti 2cm dedi ben eve geldim evde cektim sancımı
Ssraa Yalnız sonu çok güzel değil mi ya , hastaneden çıktık evimize gidiyoruz 😌 Maşallah darısı başımıza Allah onu size sizi ona bağışlasın 🙏🏻
o6__8o MerveGmss cok guzel anlattmissin ya bu kadar.kolay miiiiii :::))))))) Biz 7+3 olduk sali gunu kalp atisimizi dinlemeye gidicez .gun gectikce nasil dogurucagimi dusunur oldum ://
MerveGmss o6__8o hiç düsünme bak benimde ilk doğumumdu okadar rahattımki hep hicbisey yok herkes doğurduysa bende yaparım dedim :)
o6__8o MerveGmss gercekten iyiymis .hayirlisi olur insallah hakkimizda .sende saglikla byyut insallah :))