Kızlar özellike bu hafta ara ara karnım sertleşiyor sonra hemen geçiyor. Herhangi bir ağrı veya sancı duymuyorum. Haftaya nstye gireceğim. Benim merak ettiğim her kasılma sancı mıdır? Çünkü sancı hissetmeyen bircok kadinin nstde sancisi cikiyor. “İşte kasılmalarım sancıymış, ebe şaşırdı bunu nasıl hissetmiyorsun” vs böyle yazan çok yorum okudum.