Kızlar selam bebeğim iki gün önce doğdu ve küveze girdi enfeksiyon çıkmış 8.80 . Süt sağma makinesi aldım eczaneden respirox marka vardı .onu aldım bende bir şırınga kadar süt götürdüm bugün ama çok zor sağıyorum biraz acımaya başladı normal midir düşük modlarda mı çalıştırmalıyım hep