38+3 haftalık olduk enzimlerim yükselmiş her yerim kaşınıyor yanıyor üstüne grip oldum şu an gripi atlattım sayılır ama kaşıntı ne yaptıysam geçmiyor doktor allerset ilać verdi o da uyku halsizlik yapıyor hep yatıyorum ilk hamileliğim normal doğumu bekliyoruz ne yapabilirim çok kötü durumdayım