Mavisevenbiri markaside Alper bey vardı 2,5 sene önce ona sezeryan olmuştum bu hamileliğimde markaside doğum yapıcam çocuk Hastanesi’nden korkuyorum açıkcası bütün kontrolleri çocuk Hastanesi’nde yaptırıp doğumu markaside düşünüyorum zaten yarı devlet yarı özel hastane sigortan varsa daha uygun diğer hastanelere göre gayette ilgililer memnun kalmıştım