Merhaba hanımlar, 6 haftalık gebeyim. Öğrendiğim zaman adet dönemime yakındı ve baya adet sancım vardı o ara da. Sonrasında da ara ara sancı giriyordu. Şimdi yine adet dönemime girdim ve aşırı kramp giriyor kasık bölgeme. Riskli bir durum mu yoksa adet dönemine yakın yaşanması normal mi?