Hamişler ben şuan 38+3 haftalık hamileyim ve 3 gebeliğim her iki doğumum normal doğurdum bu defa sezeryan yapıp tüpleri bağlatmak istiyorum ve bugün doktoruma gittim kesin alır diye bana bı Ağustosa perşembe gününe randevu verdi sezeryani hiç istemiyor normal doğur sonra gel lazerle tuplerini baglatiriz dedi resmen yalvardım doktoruma sezeryan yapıp baglatsin diye bilerek uzattı oda 39+1 tarih verdi ve cikarkende inşallah ozamana kadar sancıların başlarda normal doğum için bana gelirsin dedi sizce yanlismi yapıyorum kafam çok karışık