Rumeysaerd1 Merhaba kızlar 4+6 karından gözükmedi vajinal kese gözüktü 6+3 bebeği görebilirmiyim çok korkuyorum sizinkiler nasıldı
Rumuz36 Rumeysaerd1 normal bir durummuş stres yapmayın eğer beta 3500 üzeri ise karından görünür 🤗 sağlıkla kolaylıkla hayırla kucağınıza alın 🤲
GiEmkaraman Kızlar benim kese ve içinde embriyo var ama mide bulantısı aşerme baş donmesi hepsi çok şiddetliydi bir sabah bir uyandım hepsi birden gitti hala kalp atışı da duyulmadı bir sıkıntı mu var sizce
fairytale_ GiEmkaraman hormonlardan kaynaklı bir gun olur bir gun olmaz canım her dk olacak birsey degil endişelenme insAllah guzel haberi alirsin duyarsin kalp atışıni
GiEmkaraman fairytale_ 3 gündür tamamen kesildi belirtilerim birde kalp atışı duyulsun diye dışarıya ses verdirdi doktor o çok zararlı bişeymiş inşallah bişi olmaz :(
prens_prenses_annesi Rumeysaerd1 coookkk erkennnnn 6+4 de gorundu kalp atiai bile duyulmuyodu dogru duzgun bnim
-Mina- Rumeysaerd1 benim 5 haftada görünmüyordu 6+2 de hem bebeği gördüm hem kalp atışını stres yapma daha çok küçük 🙏🏻
Dynbfofrt Rumeysaerd1 4. Haftada keseyi zor görürsünğz bebeği nasıl göreceksiniz korkacak bişeu yok 7.haftalarda anca görünüyor normal bi süreç erken gtmişsiniz o kadar
GiEmkaraman Kızlar benim tam 6 haftalık bugün alttan baktı ve kalp atışı duyulduğu bana dinletti başka doktorum daha var cumartesi o da çağırdı o da kalp atışını dinletir büyük ihtimalle bu bebeğe zarar verir mi ?
Aslaninannesi_ Benim doktorum bir kere dinletti oda 2 3 saniye falanda uzun dinletmek iyi değil dedi sizde bir kere duyduysanız sürekli dinlemeyin bana kalırsa doktorunuz uygun görürse tekrar dinletir
GiEmkaraman Aslaninannesi_ farklı doktora gidicem umarım anlayışla karşılar iki doktora gittiğini de söyleyemiyor insan bebeğe bilgi olmaz inşallah :(