Esum48 ne bilim herkes farklı bir şey söylüyor bende emin olamadım. Eşimin kuzeni 3 çocuk doğurdu mesela, sezeryan yerim sürekli şişiyor en ufak soğuk aldığında, belimin ağrısı geçmedi hiç sürekli ağrıyor dedi. Ama teyzem 3 çocuk doğurdu, çok rahattı hiç sıkıntı yaşamadım diyor. Kişinin bünyesine göre sanırım ya