Lilnur devlete gittim nst de sancı çıkmadı açıklık yok dedi. Normalde özelde doğum yapacağım nst çok pahalı diye gittim. Hala sancım devam ediyor 15 da 1 dk olarak geliyor. Az önce lavaboya gitttim nişanım geldi. Çok küçük bir kan pıhtısı ve kahverengi leke şeklinde bakalım insallah sağ salim gelir yavrum ☺️🥰