Derennn700 Kızlar her gün post açıyorum çünkü içim içimi yiyor 7. Günde bitmek üzere sizde belirtiler var mı bugün daha yoğun kaşık ağrısı hissetmeye başladım sizde durumlar nedir tecrübeliler yazabilir mi
mrp2023 Derennn700 ağrılarım benimde oldu hatta forumdada yazdım ağrıyosa tutunmuştur diyenlerde oldu bende o kadar kaptırdımki kendimi ağrım var demekki tuttu diye malesef ilaçlardan ağrılar normalmiş tutmadı benimki umarım sizinki tutmuştur
babygst Derennn700 6. Gün leke gelmişti yerleşmeymiş Kaşık ağrısı vardı 10. Gün 17 12. 70 çıkmıştı Benim testlerde yok gibi çıktığı için bu seferde olmadı diye ağlamıştım ama tutmuş şükür
Emos42 Derennn700 öncelikle umarım herşey gönlünüzce olur ilaçları bırakmadan adet olmuyoruz kanda negatif çıkarsa doktor ilaçları bıraktıriyor 1 hafta 10 gün içinde adet kanaması başlıyor
Emos42 Derennn700 ben 3 kez tüp bebek denedim canım ilk ikisi tutmadı ilaçları bırakana kadar kanamam olmadı son dememem tuttu dediğin gibi ilaçları kullanmama rağmen kanamam oldu ama ilaç kullanırken kanama olması kesin adet oldum demek değil onu anlatmaya çalıştım yani normalde doktorlar ilaçları bırakmadan adet kanamaniz başlamaz diyorlar bir kanama yasarsanda hemen âdet oldum diye düşünme inşallah güzel sonuçlar alırsın
Derennn700 Yaprak- canım 5. Gün embriyosu ama o kadar negatif sonuç gördüm ki artık test gününü beklemek istiyorum 1 Ağustos test günüm 🥹
Emos42 mrp2023 ben evde silik çizgi görünce hemen 6. Gün kan vermiştim 🤭tabi ne kadar erken öğrenirsek stres de o kadar erken başlıyor
Derennn700 mrp2023 canım vala günümü bekleyecem sanırım çünkü çok yoruldum negatif görmekten 🥺 1 Ağustos test günüm o zamanı bekleyecem
Derennn700 Emos42 canım inşallah Allah razı olsun bakalım adet günüm zaten gelmiş ama henüz ben yerleşme kanaması vs görmedim
Derennn700 babygst herkeste yerleşme kanaması oluyor mu acaba benim vücudumdaki belirtileri bunu yorumlamak istemiyorum ne yazık ki çünkü bir senedir her ay vücudumu dinleyip üzüldüm 🥹
Mervekumsal58 Derennn700 kızım Şuan 1 yaşında tüp bebek tedavisi sonucu sahip oldum benimde 6-7 gün kaşık ağrısı oldu 8 gün evde test yaptım çift çizgi cıkmıştı 10 gün doktor zaten keseyi görmüştü inşallah sende olumlu sonuçlanır 🙏 ve Şuan 6 buçuk aylık hamileyim sürpriz oldu
Derennn700 Mervekumsal58 canım rabbim bağışlasın inşallah 💖 Dua et bana da kuzum benim miniğimde tutunsun bana Sen kaçıncı gün embriyosuydu ve tutması için neler yapmıştın
Mervekumsal58 Derennn700 canım dondurulmuş 7. Gün dü sanırım inşallah rabbim isteyen herkese bu duyguyu tatırsın allahtan umudunu kesme sakın moral çok önemli çok zor bir süreç evet benim tek embriyo transfer olmuştu rabbim yüzüme baktı ❤️🙏 insallah darısı sana
Mervekumsal58 Derennn700 valla tutunması için ekstra bir şey yapmamıştım dinlendim ama işte rutinime devam ettim yemek vs fazla kendimi yormadan bol bol su meyve sebze yemekleri yemiştim
Derennn700 Mervekumsal58 anladım kuzum bende hemen hemen öyle yapmaya çalışıyorum Bakalım artık olursa da olmazsa da nasip diyecez