Kızlar doktor kontrolüne gitmek istiyorum . Bugün hasta olacağım galiba başladı az az . Şimdi doktora gidersem alttan muayene yapacak hastayken yapıyorlar mı ? Folik asit falan kullanmaya başlayacağım . Değerlerime baktırırım. Yumurtları falan bakar işte ne zaman gidilir hastayken hormon daha iyi mi olur hormon testleri falan isterse