Kızlar bugün 39+3’üm doktor yine çatı muayenesi yaptı bebek inmiş 2-3 cm açılma var dedi elini gösterdi kan var bak dedi. Eve geldim sanki adet olmuşum gibi kan gelmiş. Bu çok normal bir durum adetten fazla bir kanama görürsen ozaman haber ver dedi. Benzer durum yaşayan var mı?