gktgmom avukatanne1 bende böyle silik şekilde öğrenmiştim regl 3 4 gün varken sonra regl olmam gereken günde kan vermiştim beta 483 çıkmıştı öyle kesinleşmişti sizde regl gününüzde kan verin bence
aksakallardan Bende yarın yapacağım sabah idrariyla adete 5 gün kalmış olacak inşallah silik çizgileri görürüz 🥲🤪
avukatanne1 aksakallardan prodoctor erken gebelik testi bugüne kadar hiç şaşmadı ondan varsa onla yap
avukatanne1 aksakallardan canım sıradan ilk gün, 2. Gün, 3. Gün. Ama sanki koyulaşmamış gibi geldi kimyasal olabilir mi diye düşündüm
damla158 Evet koyulaşmış, ben de bu şekilde öğrendim hatta ilk yaptığımda çizgi yok denecek kadar azdı çok zor görünüyordu, hayırlı olsun bebişiniz 🌸
damla158 avukatanne1 inşallah değildir, içinizi ferah tutun bende erken öğrenince hep içimde şüphe oldu kan verdim 20 çıkmıştı ilk sonucum ama çok şükür değildi şu an 9+3’üz 👼🏼
avukatanne1 gktgmom ben 2 ay önce kimyasal yaptım o yüzden tedirginim 😪 bir oğlum var ama insan yine üzülüyor olmayınca
gktgmom avukatanne1 Rabbim hayırlısını versin kötüyü düşünmeyin ama doktorlar hep gecikme yaşamadan yapmayın diyorlar o yüzden bekleyin en iyisi