Meryy6655 Kızlar önceden cok sert ve haraketli hissederdim ama sımdı ya dokununca tepki veriyo cok nadir yanı neden olabılır bu doktora da var daha gün solumda dönüyorum yok cok az
sb17 Meryy6655 elinizi koyduğunuzda hissediyor musunuz? Ben 36.da aynı şeyi yaşamıştım, doktora da gitmiştim, orda gördüm ki güçlü hareket yoktu, ama elimi koyunca hissediyordum, belki sizde de öyledir
Fasulyelendikk Meryy6655 yeri daraldıgı için olabilir benimkide kıpır kıpırdı simdi uyarılmayla hareket ediyo aynı sekilde bende 35 teyim
Rabia_36 Meryy6655 bende aynı durumdan muzdaribim 32 haftaligim bu haftaya girdigim günden beri bütün haraketleri kaymaları azaldı kendimle birlikte herkes telaslandi bu haftada oluyormuş yerleri daraldığı için
Meryy6655 sb17 evet hissediyorum elimi koyduğumda hiç hissetmemezlik yasamıyorum cok sukur ama dısardan bakınca falan yok yanı cok az nadir
Matematikciiii Ben 31 de onu yaşadım artık yeri kalmadığı için sadece elini kolunu sallayıp olduğu yerde kıpırdıyor
sb17 Meryy6655 bende de öyleydi, doktorum elini koyunca hissetsen bile yeter demişti, dışarıdan hissedilir olması önemli değilmiş
Zynpkcn Bende suan 36+6 yim dün kontrole gittigimde doktoruma ayni bu sekilde soyledim hissettigimi ama elimi koyunca disaridan olarak artik eskisi kadar farketmedigimi doktorum şöyle söyledi onemli.olan hissetmen bunu iyi takip et dedi yemek yedikden yarim saat sonra sol tarafina yatiyosun 1 saat içinde 10 kere hareket ettigini hissetmen lazim dedi hareket etmesinde dahada azalma hissedersen hic beklemeyip hemen geliyosun dedi bende o sekilde takip ediyorjm hic etmedigini hissetmedigimde ntsye baglanir gibi sirt üstü yatip uyari yapiyorum karnima tak tak başlıyor cok şükür