Kızlar 25+1 de 1020 gr olmuş bebis doktor 10 gün önden gittiğini söyledi. Şeker yüklemesi yapalım dedi. Asla yaptırmak istemiyorum. İnternetten araştırırken de insanın kafası çok karışıyor. Ne yapacağımı bilemedim. Yaptırsam ne olur yaptırmasam ne olur🥴 Bu haftaya göre çok mu fazla acaba kilosu