Kızlar merhaba 35+3 hamileyim vajina bacak arası pelvik ağrılarım vardı doğum yaklaştığı için normaldir diye umursamıyordum bugün toplu taşıma da bebeğimin arabasını ayağımdan destek alarak indirdim ve feci ağrı girdi bacak arası ve vajina bölgeme yürüyemiyorum resmen çok ağrıyor 😣 Bebek hataketlerini hissediyorum sadece yürümeden zorluk çekiyorum başına gelen var mı