Kızlar 19. Haftadayım 3 gündür ishal karın ağrısı krampı kusma vardı, gece çok kötü oldum kendimden geçtim acile gittik sabaha karşı 4 te 1000lik serum taktılar başka bişey yapamıyoruz bol su için dediler. Şimdi de biraz ateşim var halsizlik ve kemik ağrısı eklendi. Kendi doktorum yediğin bişey dokunmuş ya da alerji yapmış olabilir dedi tavuk ve yumurta için. Başına gelen var mı nasıl atlattınız