Kızlar 37 ye girdiğimden beri yalanci sancılarım
Oluyor Nst ye girdim geçen çok az sanci çıktı 20 lerdeydi ebe yalanci sancı dedi az önce de biraz sidddetli girdi geçti sonra ilk
Kızımda hiç yaşamıştım o yüzden soruyordum . Yalanci sancıları kaçıncı haftadan itibaren yaşamaya başladınız yalanci sancılar doğum belirtisi sanırım ne kadar sonra doğum yaptınız ?