Elif8- Merhaba bende anlatmak istedim :) Haftada18.07 de eşimle uyurken sabah saat 10 gibi suyum geldi şortum baya ıslanmış doktoruma haber verdim hemen gel dedi kalktım duş aldım üstümü giyindim eşimin uyandırdım kalk suyum geldi diyince panik kldu tabi :)) hastane çok yakin evimize yürüyerek gittik ultrasonda gelmiş olabilir dedi dogumhane ve nst yolladı beni sancılar çıkıyordu ama az hareketliydi bebek turnusol kağıdı olan bir ped gibi bisey taktılar yürü dediler 1 saat aralıksız avm gittik serin serin yürüdük 1 saatten sonra doktorum suyun gelmiş enfeksiyon var kokuyor dedi sezerhen alıyoruz dedi normal gelmesi bekleniyordu beyefendinin:)) Süreç burada başlıyor beni odama alıp serumlar sonda takıldı saat 5 buçuk gibi beni ameliyathane aldılar ve 5.42 de oglusum doğdu çok rahat geçirdim belden aşağısı yoktu zaten bende sadece midem çok bulandı bir ara serum verdiler uyumuşum kendime hafif geldiğimde beni dikiyorlardi ve 10 dk sonra bebegimi gösterdiler öptüm kokladim sonra beni çıkardılar İlk yürüme ayağa kalkmamda kolay oldu karşı yatağa kadar yürüdüm ve oturturdular biseyler yedim sade sütsüz kahve ve bitter çikolata emzirmeye başladm 2 gece kalıp taburcu oldum . Korktuğum kadar yokmuş kızlar hareket etmek çok önemli bol su ve yürüyüş çok şükür 10 günlük bebeğimle evdeyim kendim bakıyorum darisi tüm hamilelerin başına:)
Arelmom_ Elif8- ah maşallah benimde son 37 günüm biraz heyecan biraz korkum var sanki okurken sizin rahatlığınız pozitifliğiniz bana yansıdı inşallah benimde böyle sorunsuz rahat geçer ve tüm hamişlerin 🥰🙏🏻