Ebrulikiz Suyum azaldığı için bugün yatışım yapıldı kendi sancım yoktu rahmime uyarıcı verdi doktor 11 den beridir sancılarım var daha açıklık 2 lerde tavsiyeniz var mı nasıl ilerleyecek bu lütfen dua edin
Sibelbayram Ebrulikiz yürüyüş yapabilirsen yap merdiven in çık çõmelme hareketleri yapabilirsin inşallah sağlıkla kucagina alirsin
stronglove Ebrulikiz bol bol yürü tempolu şekilde merdiven varsa in cik kendini çok zorlamadan Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏