sumeyye-11 benim sürecim hiç iyi geçmedi açıkçası. Normal doğum için her şey yolundaydı.
Kimseyi etkilemek istemem ama 9 cm açıklıkla, 10 saat suni sancıyla sezeryana alındım. Çünkü bebeğim kanala girerken koluyla birlikte girmeye çalışıyordu. Bu sebeple sezeryannoldu doğumum. Ama tam zamanında sezeryan kararı almıştık. Çok şükür bebeğim solunum sıkıntısından 2 gün yoğun bakımda kaldıktan sonra sağ salim yanımda şimdi. En önemlisi bu ♥️