minnosveannesi8 Yanlış yaptım, herkese fikir sordum hepsine kulp takildi beğenilmedi şimdi hiçbir isme asla ısınamiyorum. Bana yardımcı olup kız ismi önerebilir misiniz??
Nananan minnosveannesi8 kizim olursa buğlem eflin yada buğlem asya olacak Buğlem Efnan Eflin Asya Bunlar hoşuma giden isimler belki fikir olur
Aysunays minnosveannesi8 malesef çevre böyle kırılır mı üzülür mü demeden akillarina geleni soyluyorlar onemli olan sizin beğenmeniz sizin içinize sinmesi
minnosveannesi8 Aysunays bütün isimler ya kuzenlerimin cocuklarinin isimleri yada red yedi içimi soğutular resmen.
eozlem Ben kızım olsaydı ismini Ecmel Vera ya da Sare Hifa koymayı istiyordum. Anlamlarına bir bakın isterseniz.
minnosveannesi8 Rumay evet Ayşe ve Zeynep çok hoşuma gidiyordu ama lisede saç baş yolustugum birinin adını sürekli hatırlamak istemek😅 hani diyolar ya isim ararken fark ettim ne kadar da çok sevmediğim insan varmış diye🤭
minnosveannesi8 Linakiz1903 en son düşündüğüm isim Doğa idi aileden biri geviş getire getire doooğhaa mi dedi iyy falan yaptı ikincisi de kız olursa çimen koyun vs vs. Yazarken bile nefret ettim yine kendisinden
Linakiz1903 minnosveannesi8 bende bi ara eltim yüzünden soğudum yok ben koyucaktım koymadım falan dedi diye ama sonra dedim ki kimsenin düşüncesi önemli olmasın ben beğendim mi eşim beğendi mi bence yeterli. Benimdr kaynanam eltime söylemiş doğa mı o nasıl isim diye bide gelip yüzüme söylese keşke
minnosveannesi8 Linakiz1903 ayyyy benim annem de hiçbir ismi begenmiyorrr. Kaynanadan farksız bana çok karışıyor
Dnznrgz minnosveannesi8 kimseye sormasanda isme karar verdiniz mi ismi ne olacak sorularinin ardindan kendi fikirlerini direk yapistiriyorlar benim fix cümlem ‘beğenmeyen kendi cocuguna koymaz ben bunu begendim’ bir isim seçin ve gelen bütün yorumlara bunu söylerseniz susacaklardir 😄
Momybaby minnosveannesi8 aynı ben milleti karıştırdım saçmaladık iyice. başta isim bulup seçip sonradan söyleyecektik…şimdi bende koyamadım isim ve çok zorlanıyorum. Beğendiklerim Eylül , inci, berce, elay ..
Glchan_34 @minnosveannesi8 Zümra Asel Tuana buglem neva duru İnci bir tanıdığım kızının adını öykü Zümra koymuştu
Tugba1tugba minnosveannesi8 kızım olsa mihra koyacaktım ben. En iyisi kimseye fikir sormamak oğlumun ismini aslan koyucam kimseye güzel mi değil mi diye sormadık direk aslan koycaz dedik onda bile yok kuranda geçmiyor başka mı koysanız diyenler oldu. Ben öyle istiyorum dedim