ezgi-esk ben o ağrıyo 20. hafta ile 23. hafta arasında yaşadım ayağa bile kalkamıyordum oturduğumda gidiyordu ayağa kalktığımda sancıdan duramıyordum bebek baskı yapıyormuş kafası aşağı dönüktü o süreçte çok fitil kullandım ve hep yattım dinlendim şimdi 25 haftalığız her şey normal çok şükür ne ağrı ne başka bir şey kalmadı