Oyku60 bizde tam 36 olduk belime vura. Agrilarim artti hemen uzaniyorum ayakta duramiyorum kasık agrilariim da var sabahlari kalkarken zorlaniyorum ayaklarima kramp giriyor ay sicaklar fena zaten zor geciyor gece tuvaleti hic söylemiyorum rabbim kalan günlerimizi kolay geçirsin saglikla kucagimiza almayı nasip etsin isteyen herkese de nasip etsin kimsenin kucagini boş koymasin inşAllah.
Siz normal mi sezeryan mi düşünüyorsunuz
Kilo boy belli mi ay birde sezeryan düşünüyorsaniz gün verildi mi 😀cok sordum farkındayim