Nzhtmrt ilk 3 ay kanama yaşadım. İlk kanamam 7. Haftadaydı. Doktor ilişki yasağı koydu. Ben de ilk kanamalar da hop oturup hop kalktım. Sonra sonra alıştım. Kanama olsa da doktora gitmedim, ilişki yasağını da kaldırdım. Sonuçta değişen bişi olmadı. O iğneyi yesem de yemesem de kanama bir süre sonra duruyordu. İlişkiye girmekle kanamam olmadı.
Ama tabi bu benim tecrübem sana sen de böyle yap demem. Kanama yoksa ilişki yasağı pek koymazlar. Yine de sen bilirsin. İçin nasıl rahat ediyorsa..