Didem11- kesinlikle doktor değiştir. İçlerindeyim hep. Hakkaten doktor var doktor var. Bazılarını görsen yolda selam vermezsin o kadar bilgisiz. Bazıları da var canını emanet et. 6haftalık gebelikte bebek var dedikten sonra nasıl alalm diyorlar. Anlamış değilm. Benim bebek bile yoktu. Usg istedi. Alırsa eğer elinde kanıtı olsun diye. Usg doktoru rapor etti. Yolk vardır diye tabi ben o raporu okufum. Doktora çıktım. Doktor bak bebek yok demiş o da benimle aynı şeyi söylemiş dedi. Ölür müsün öldürür müsün. Hatta diyor ki birde senşn içinde tehlikeli biran önce alınması lazım. Ben kadın doğum hemşiresiym . Doktor yanında çalıştm. Günde yüzlerce hasta gördm. Eğer kese varsa ve sağlıksızsa vücut kendisi atıyor. Beklemekten hiç bşr şey olmuyor. Ama eğer kese yoksa dış gebelikse o zman hemen alınması gerekiyor neden? Çünkü dışarda karında tüplerde büyümeye devam ediyor, büyüdkçw tüpü patlatıyor ve iç kanama oluyor. Hem annenin sağlığını tehlikeye sokuyor hemde bir daha gebelik şansını %50 düşürüyor. Çünkü o tüp bir daha kullanılamıyor. Yani ayda bir olan gebelik şnsı iki aya bire düşüyor. Neyse eğer ki kese varsa bebek oluşma ihtimali çok yüksek oluyor. Hiç kafana takma sadece doktorunu değiştir