2163642 kimsecikler yok şimdilik 😅
Benden çok çevrem ve eşim korkuyor, eli ayağı birbirine giriyor 😂
Nişan benim de geldi 10 güne yakın önce. Kasılmalar bende de aşırı fazla, bebek hareketleri arttı, bel ağrısı, akıntı, iç bacak ağrısı, ödem, hazımsızlık, mide yanması, bulantı hissi, uyuyamama… Hangisini saysam daha bilemedim.
İlki bilmediğim için sadece ağrıyor, kasılma var, batma var diyerek geçti ama bu gebeligimde herşeyi yaşadım. İlk gebeliğiniz mi?
Evde doğum başlasın, rahat olsun, açılma hızlı gelişsin diye yaptığınız, yediğiniz neler var?