Aysecikkk_ tabi canım😅 böyle demezlerse sağlık sektöründe daha çok ağrı yapmaktan başka bir işe yaramayan gaz damlalarının piyasası nasıl canlı kalsın demi😅 benim ileri düzey prematüre kolik bir bebeğim vardı, 5 ay sürdü sorunumuz, doktorumuz gaz damlası daha çok ağrı yapıyor, katkı madde içermeyen hazır veya aktardan rezene,kimyon, sıkma zeytinyağı, anne çayları gibi karışımlardan günde 1-2 bardak tüketmemi söylemişti. Ayrıca prematüre olduğu için 3 yaşına kadar nöroloji takipliydik, kızımın nörolojik gelişimi 1,5-2 yaş ileride çıktı hep 🤲🏼🧿