poyrazege1503 17+2 yiz özellikle bugün çok dinledim kendimi yatarken sağ tarafımda böyle mısır patliyomus gibi minik minik baloncuk var sanki tarifte edemiyorum sadece sağ tarafımda acaba bebek mi yoksa ben mi anlamiyorum yardımcı olursanız sevinirimm🥰
Guzelanne56 poyrazege1503 2. Gebelıgım bende öyle bıseyler hıssedıyorum ama hareketmı degıl mı bılemedım😂
artikbiranneyim poyrazege1503 hissetmezsin diyenlere aldırma bal gibi hissediliyo 13 te hissediyordum ben böyle kelebek çırpması gibi fıtı fıtı bişeyler oluyo o bağırsak olamaz emin ol bebek 😁
Aslanmustafa poyrazege1503 cinsiyetiniz ne bilmıyorımda bende oğlumda öyle hısetmiştim erkekler erken hısedılıyo
Guzelanne56 poyrazege1503 kız 2. Bebegım ona rağmen anlayamıyorum anlamam ıcın kuvvetlı bı tekme yemem lazım herhalde 😂
neslsah-1 artikbiranneyim oh be sonunda beni anlayan biri banada bağırsk hareketi diyolardı snki bilmiyoruz bağrsk hareketini 😂😅
petunya55 Bebek o annesi 15 haftalık bir haftadan beri hissetmeye başladım bağırsak hareketi başka 🥲😇👸
Guzelanne56 Aslanmustafa aaa oğlumu geç hıssettım kızım olacak onu daha erke hıssettım sanırım bebekten bebeğe degısıyor
Aslanmustafa Guzelanne56 belkide değişiyordur bende şimdi 2. Hamılyeım bunda hiç bısey hissetmedim cınsyetı ne bılmıyomda suanlıkbelkı Buda erkektır kilodan kaşıyarak degısnılır oğlumda çok zayıftım belkı ondan hısetım
Guzelanne56 Aslanmustafa evet doğrudur 2. Gebelıklerde daha geç yada daha zayıf hareket hısseden çok anne var bende anlayamadım hala bebek olup olmadığını ılk gebelıgımde kıloluydum bu gebelıgımde daha zayıfım sanırım 20 lere gelınce netlesır
Aslanmustafa Guzelanne56 aynn harket edınce daha rahat edıyo insan iyi olduğunu düşünüyo belkıde ondan beklıyoruz hareketlerini 😍
Guzelanne56 Aslanmustafa evet ama bı o kadar da zor 2-3 saat hareket hıssetmezsek o 2-3 saat varya zehır oluyor annelık çok zor
Aslanmustafa Guzelanne56 aynn çok haklsınız annelik zor karnında başlıyor Allah tüm annelere yardım etsin inşllah ❤️