lilyum_ Dilekulgtt gizemmmcns ayy kızlar bu ay ovulasyon testi yapmadım. Stres oluyorum diye yapmadım güya ama böyle daha cok stres oldum. Sat 14 temmuz. Bugün 14. Gün sol kasığımda aşırı derecede ağrı var. Bugün yumurtlama ya da catlama olabilir mi? Sizin de pik olmuş aynı belirtiler sizde de var mı?
Dilekulgtt gizemmmcns 25 i biraz koyuya yakin 26 si tam pik olmus ayni olmus canim bugunde degerlendir. yarin insallah catlar canim. Onuda degerlendirirsin. Evet atarsin canim konusuruz 🌸
Dilekulgtt Gskcmz adet bitiminden sonra basliyorsunuz ilk idrarla yapmiyorsun testi 2 saat bisey icmeden yapmak gerekiyor ona dikkat etmek lazim idrara batiriyorsunuz testi zaten hemen sonuc veriyor ayni saatlerde yapmaya ozen gostermek gerekiyor canim
gizemmmcns Zarifokur bende 25 i sandım 25-26 değerlendirdik bugünü de değerlendiririz yarında çatlama olursa yarınıda değerlendiririz ondan sonraki günede gerek oluyor mu
Dilekulgtt lilyum_ canimm sen regl oldunmu gecen aylarda piklerdey din sanki. Ben 19 unda bitmisti reglim canim belki olabilir suan bi agri hissetmiyorum ama sirtim agriyor arada
gizemmmcns lilyum_ bende ilk defa ay kullanıyorum benimde reglim çok düzensiz diye normalde uygulama çatlamayı ağustosun 5 i gösteriyordu bencede uygulamalar kesinlikle yanlış bence herkesin farklı oluyor
Irmak-annesiii18 lilyum_ benimde sat 14 Temmuz aynıyız benimde dün yani 27si benimde kasıklarımda ağrı oldu hala devam ediyor ara ara
lilyum_ Dilekulgtt ayy evet 7 gün gecikme sonunda oldum maalesef😔. Bu ay da ovulasyon testi yapmadım simdi kendi kendime anlamaya çalışıyorum aşırı batar gibi bi ağrı var bilemedim yumurtlama ya da çatlama olabilir gibi geldi
Dilekulgtt lilyum_ okadar beklemistin bi mucize olur diye uzuldum. Elinde yokmu test peki. Benim birde akintim var senin varsa yumurtlama olabilir
lilyum_ gizemmmcns ayy evet zaten uygulamaya göre takip etmedim. 3 uygulama kullanıyorum hepsinde farklı farklı gün veriyor. Vücudumu dinleyerek anlamaya çalışıyordum. Sizde bi ağrı falan var mı?