Ozge1008 28. Haftada sancışarım başladı,önce devlete gittim dr yerinden bile kalkmadan bişey yok dedi gönderdi.eve geri geldigimde bebegi kaybedebilidm.ama hemen özele gittik,nst de sancım cıktı..maddi acıdan evet bizi kullanıyo olabilirler ama daha fazla tetkik ,daha fazla kontrol bebek şçin faydalı bence.en azından 9 ay sabretmek lazım maddi açıdan.şahsen ben bebeğime kıyafet fazla alacagıma dr apara bayıyorum içim rahat en azından .