Fatmakartal27 5 aylık hamileyim ve hala göğüs ucum yok içeride bebek doğunca ne yapicam çok zorlanır mıyım neler kullanmalıyım…
Gokkusagi53 Fatmakartal27 bildiğim kadarıyla uçlar var onlardan kullanırsınız belki uç çıkar bebek emdikce
ggmom Fatmakartal27 emzirmede zaten yanlış bilinen şey göğüs ucuyla emzirildigi sanilmasi benim de yok bebeğe kahverengi kısmı vereceksiniz uca gerek yok eme eme zaten az da olsa üç yapar yada içe çökükse dışarı çıkar kafanızı takmayın lutfen
Cosimaniehaus Fatmakartal27 lansinoh gögüs ucu çıkarıcı aparatı var. O işe yarıyormuş bi bakın isterseniz
gdaslik Fatmakartal27 göğsünüzün ucunu değil kahverengi kısmını bebeğin ağzına vereceksiniz emzirebilirsiniz. Benim de meme ucum yoktu kahverengi kısmı verdim hep bebeğin ağzına gayet de emzirdim.