emirtimr1 kızlar ilk defa nst ekrnwında 37/44 felan gördüm ama düşüp yükseliyordu bu yalancı sancı mı fotoğraf ekleyeceğim karnım da sert şuanda ya https://hizliresim.com/52gsibe
1bebe1meow emirtimr1 Nasıl ben geçen gün nst oldum 170|45 46 gördüm doktor bişe demedi nst kağıdım çok karışık bide inişli çıkışlı sancı demek mi o
aslanbeyy Bunlar doğum sancısı olmuyor hafif yalancı sancılar bazen bebek hareketi oluyor .dogum sancısı olması için daha yüksek ve geniş aralıklı olması gerekiyor
emirtimr1 1bebe1meow 40/50 arası sancı demek canım ama çok düşük yani o yüzden yorum yapmamıştır doktorun benim doktorumda nst için normal dedi gördüğünde
emirtimr1 Bh05 bütün değerlerin ve sende iyisen 35. haftaya kadar doktorlar bekletebiliyor doktorun daha iyi biliyordur zaten sancın kasılman olsa gönderir