Kizlar size bir sorum olacak 38+5 bugün.
Gectigimiz salı nişanım geldi.
Persembe gunu doktora gittim. karnim tas gibi oluyor ve yarim cm aciklik varmis
Cuma gunu iliskiye girdik esimle rahim yumusatmasi icin oneriyorlardi doktor/ebe
iliskiden sonra lekelenmeler cok fazla gelmeye basladi kahverengi-pembe renk lekelenmeler geliyor devamli hala daha.
Hurma merdiven yuruyus yapiyorum ogluş ta daha yok meydanda 😀 gun icinde bazen sanci geliyor gibi oluyor geciyor sonra
Birsey yapmama gerek var mi acaba yasayan var mi