Bihterrr ben acura marka şarjlı almıştım. Emzirme ve süt ile ilgili problemlerim var. Makineyi beceremedim ben sağamadım yani. Ama yorumları iyiydi. Sütünüz varsa büyük ihtimalle işe yarar. Benim olmayan sütümü artırmaya yetmedi onu söylemiş olayım. Benim bebeğimin her beslenmesi bir iki saati buluyor o yüzden oturup başına sağmaya da vaktim yok hatta sabrım yok. O yüzden ikinci elden giyilebilir göğüs pompası sipariş verdim bugün. En azından elimle tutmama gerek kalmaz psikolojik olarak da iyi gelir bence. Siz de bakın isterseniz babymom, bebebao giyilebilir göğüs pompaları var yorumları iyi. Ben mitelus marka aldım çekim gücü hepsinden iyiydi özelliklerine baktım umarım siz de en iyisini bulursunuz kendiniz için