Merhaba yeni anneler , bebeğim 7 günlük emerken felaket derece de hava yutuyor resmen güp güp . Emme refleksi falan çok güzel ama yutkunmada ciddi derece de sorunumuz var sürekli genzine sicriyor ve sık sık boğuluyor emzirmekten korkar oldum artık. Başına gelen var mı nasıl aştınız bu durumu ne kadar devam eder acaba?