Merhabalar inşallah tutunacaktır bebeğiniz 🙏ben ilk 3 gün sadece tuvalet ve yemek yemek için kalktım sonra rutin yaşantıma devam ettim ama daha sakin ve yavaş adımlar ile akşamları 15-20 dakika kadar yürüdüm hâlâ yürüyorum bol su içtim belki dört litreye yakın , bol meyve,incir,çiğ kabak çekirdeği tükettim ilk üç gün Allah’ıma binlerce şükürler olsun benim tuttu bugün 15 gün oluyor. Çarşamba günü test vermiştim pozitif çıktı. Kendini kasma ve bol bol Meryem süresi dinle tesbih çek