Merhaba 👋
Ben kendim araştırıp gebelik düşündüğüm andan itibaren 3 ay kadar düzenli kullandım şuan gebelik var doğuma kadar kullanmayı düşünüyorum.
Hep merak konusu olmuştur folik asit kullanımı,
Ne zaman başlamalı ne kadar kullanılmalı diye, bebeğin gelişimi içinde önemli bir takviye.
Siz hamile kalmadan folik asit kullandınız mı? Hamileyken ne kadar folik asit kullandınız?
Herkes fikrini belirtirse bilinçleniriz.