Yasminnn50 benimde ilk düşük olmuştu sonra 2. Hamileliğim allah şükür sağlıklı kucağıma aldım bemde nasıl evham yapıyordum çok korkuyordum doktorumdan allah razı olsun bana çok destek oldu atlattım korkuyu şimdi tekrar hamileyim oğlum 5 yaşına bastı allah hayırlısı neyse onu versin her hamilelik düşükle sonuçlanmıyor ben bunu anladım korkmak ise hamileliği zehir ediyor stres çok oluyor kendinizi strese sokmayın allahım en hayırlısını veriyor sağ salim kucağınıza alın inşallah🙏🏻