Kızlar ayın 30′unda tam 32 haftalık olup doğum iznim başlıyor normalde ama ben tam maaş alayım diye ayı tamamlayıp 30-31 inde çalışmayı düşünüyorum. Ödenekle ilgili bir sorun olmaz heralde değil mi? 2 gün için doktordan çalışabilir raporu da almadım.