Ilk once 2022 aralikta da kalbi durdu kurtaj olmak zorunda kaldim . 2023 te de 6 haftalikken kontrole gittim aralik ayinda keseyi gördük 2 ci kontrolüme gitmeden kananam oldu ve düşük gerçekleşti tam 4 ay sonra hamile kaldım nisan ayinda şuan 11 haftalik çok şükür hamileyim ama kan sulandirici vs kullanmıyorum aranızda düşükten sonra saglikli sag salim kucağına alan var mı. Folik asit hariç başka ilaç vs kullanmadan geçiren var mı Korkuyorum aynısı olacak diye