Busrababuz Selam arkadaşlar 21+6 haftalik hamileyim ve bebeğimin tekmelerini hissediyorum ama esiminde hissetmesini istiyorum sizin ne zaman dışarıdan hareketleri belli oldu?
melegmgeliyor0 Busrababuz ben 19 da hafif hafif hisstemeye basladim.tam 24 te esim de elini koyunca hissetmeye basladi. ama disardan gorunmuyor
Tugbamom Şuan 19+2 yim canım ve tekme zamanı başlayınca eşim elini koyduğunda da hissettiriyor oğlum 😂 bizim ki Karadeniz damarı fazla galiba yerinde duramıyor
Tugbamom Busrababuz hahahah karadeniZli bebeler farkı o zaman bizimkilerin Rabbim nazarlardan korusun evlatlarımızı inşallah canım benim