merhaba herkese hamilelik şüphem var ama erken test yapmak istemiyorum regl tarihim 7 ağustos regl geçtikten sonra testi yapmayı planlıyorum. çok fazla belirtim var ve tam bu sırada nezle oldum çok kötüyüm burnum akıyor hapşırma boğaz ağrısı ama ilaç veya serum kullanamıyorum ya gebelik varsa diye öneriniz nedir