Eseenn Tabi ki yaşıyoruz. Ben de henüz yalnızca kese görüyorum ama Dr sağlıklı gelişim olup olmadığını kese şeklinden, orada halen duran yumurta folikülünden ve yolk kesesinden anlıyor. Boş gebelikte bunlar olmuyor. Eğer sorun görse söylerdi. Bebek de 1 haftaya kadar gözükür. Sonrasında da kalp atışı beklersiniz.