Zarifokur Günaydın kızlar B12 ,demir ve d vitamini eksikliğim vardı . Bunlar hamile kalmama engel mi ?
Aylaa123 Zarifokur hamile kalmanıza engelmi değilmi bilemem benimde değerlerim hep düşük hamileyim ama kansızlık b12 eksikliği felan dengede tutulmazsa vucutta ciddi probmlemlere yol açabiliyor bağışıklığınız düşüyor öncelikle saç dökülmeleri kaş kirpik dökülmeleri unutkanlık halsizlik tansiyon düşüklüğü vb sebebiyet veriyor ve hastalıklara kapı açıyor onun için tedavinize başlayın. Depolarınızı doldurun hamile kalırsanızda yattoğınız yerden kalkamazsınız bebek sizin depolarını tüketiyor çünkü
Zarifokur Gokkusagi53 hahahah öyleyse iyi bence değilse vaziyet kötü kolay kalmam önceden de vardı ama oğlum oldu ama o zaman bu kadar düşük değildi
Pamiramsi Alakasının olup olmadığını söylemedi doktor ama değerlerini toparlayalım önce demişti 😂😂 3 ay öncesinden başlatıyorlar bu değerleri toparlamaya yani alakası vardır her halde bende de eksikti toparladık ama hala gebelik yok 1 sene oldu 🥲