Merhaba arkadaşlar bir tartışma başlığı açmıştım ve bu hastane de muhabbet ve necla hanım hakkında baya övgü dolu sözler duydum. Acaba hamileliğinin son aylarına gelmiş arkadaşlar(cünkü zam geldi dediler)doğum, muayene, şeker yüklemesi ücreti, renkli ultrason vs fiyat bilgisi verebilir mi? Çok teşekkür ederim.