Xxxxci istediğiniz hastanenin gebe okuluna gidenilirsiniz devlete giden özele giden diye bir ayrım yok ancak şöyle birşey var her hastanede okula almak için farklı hafta söylüyorlar onu gideceğiniz hastaneye sorun mesels benim yasadığım yerde bir devlet hastanesinde 20. Haftayı dolduranlar gideniliyor diğer hastanede 28 den itibarem alıyor . Ben bir sağlık ocağında gebelik okulu vardı evime yakın diye oraya kayıt oldum orasıda 30. Haftada almayA başlıcakmıs