Gokkusagi53 tabi en güzeli ve imrendigim bı haraket fakat benim gibi riskli gebelik geçiren mecbur iyisine gitmek zorunda sigortamiz yok depremde herseyimiz gitti üç dört senedir çocuk istediğim halde hamile kalamayan ben depremden altı yedi ay sonra hamileydim bir kızım var altı yaşında ve bu beşinci gebeligim hep ölü doğum düşük yaşadım keşke sadece bir kaç kereyle bende doğuma gitsem ama mecbur özele gidiyorum doktorumuz orda ve herşey çok pahali rabbim sağlıkla doğsun hepimizin bebisleri inşallah 😍